فرم خلاصه تغییرات شرکت

فرم خلاصه تغییرات شرکت

مقاله فرم خلاصه تغییرات شرکت

هر شرکتی پس از ثبت می‌ تواند تغییراتی در مدارک و اطلاعات خود ایجاد نماید. به موجب ماده ۷ قانون ثبت شرکت ها، لازم است که تغییرات ایجاد شده در شرکت، به منظور ثبت به مرجع ذیصلاح اطلاع داده شود. در غیر این صورت هر اقدامی که در پی تغییرات صورت گرفته در شرکت اعمال گردد، از نظر قانون فاقد ارزش و غیر قابل استناد خواهد بود.

جهت انجام تغییرات شرکت اعم از تغییر نام ، تغییر آدرس ، تغییر سرمایه ، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه ، تغییر هیات مدیره و مدیران ،ابقاء و تمدید مدیران و هیات مدیره ، تغییر صاحبان حق امضا، نقل و انتقال و تغییر سهام ، تغییر سمت اعضای هیات مدیره و مدیران و هرگونه تغییر در اساسنامه فرم خلاصه تغییرات را تکمیل و به شماره ۰۹۳۸۹۳۵۲۰۶۶ واتساپ یا تلگرام یا ایتا یا سروش و یا به آدرس m1062066@yahoo.com ایمیل فرمایید .

فرم خلاصه تغییرات

دریافت فرم PDF خلاصه تغییرات



مدارک لازم جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت

موارد ذکر شده به صورت کلی می باشد و در هر مورد تغییرات، مدارک مورد نیاز می تواند متفاوت باشد. چنانچه هر گونه ابهام، پرسش یا راهنمایی نیاز دارید می توانید از مشاوره رایگان ثبت شرکت ایرانیان استفاده نمایید و با تلفن های این مجموعه تماس برقرار نمایید. جهت مشاوره رایگان روی لیک مقابل کلیک نمایید ⇐  ارتباط با ما

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت به شرح زیر می‌باشد (کپی مدارک در بیشتر موارد کافی ست و همچنین نیازی به مدارک سوء پیشینه نمی‌باشد):
  • مدارک شناسایی صاحبان سرمایه (شناسنامه و کارت ملی) و یا نمایندگان آن‌ها
  • مدارک شناسایی شرکت (اساسنامه شرکت، اظهارنامه شرکت، آگهی منتشر شده در روزنامه رسمی مبنی بر آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا مؤسسه)
  • مدارک شناسایی مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره‌ای که خارج از صاحبان سهام باشند.
  • ارائه فهرست آخرین سهامداران و میزان سهم الشرکه هر شخص
  • کد فراگیر برای افراد غیر ایرانی
  • به منظور ایجاد تغییرات، شرکت یا مؤسسه نباید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی داشته باشد.